مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-18اقتصادي

فارس من| وزارت نفت درباره وضعیت رفع منع انتقالی کارکنان نفت پاسخگو باشد


با وجود پیگیری خبرگزاری فارس درباره سوژه ثبت شده «رفع منع انتقالی کارکنان شرکت نفت از خصوصی به دولتی و بالعکس» از سوی کاربران فارسِ من، تاکنون پاسخی از سوی وزارت نفت در این باره ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت سوژه رفع منع انتقالی کارکنان شرکت نفت از خصوصی به دولتی و بالعکس در سامانه فارسِ من خواستار بازتاب و پیگیری این مطالبه شده اند.

در این پویش آمده است: اینجانبان کارمندان رسمی وزارت نفت که عطف به ماده 31 اصل 44 و امضای وزیر نفت در سال 92 از حق انتقالی خود منع شده ایم، تقاضا داریم نسبت به اصلاح قانون ذکر شده و استمهال کارکنان جهت انتقالی از شرکت های واگذار شده به سایر شرکت های دولتی وزارت نفت و بالعکس همکاری لازم را مبذول فرمایید؛ قبل از اجرای این قانون در وزارت نفت و اجرای ممنوعیت، اطلاع رسانی کافی از تبعات و زمانبندی اجرای آن صورت نگرفته بود و غافلگیری کارکنان شرکت های واگذار شده را به همراه داشته است .

در بخشی دیگر از این پویش ثبت کننده ها نوشته اند: از نمایندگان مجلس محترم انتظار می رود در حل این معضل بزرگ نهایت همکاری و مساعدت را مبذول نمایند و دولت و وزارت نفت را مکلف به اجرای آن کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وزارت نفت درباره وضعیت رفع منع انتقالی کارکنان نفت پاسخگو باشد

فارس من| وزارت نفت درباره وضعیت رفع منع انتقالی کارکنان نفت پاسخگو باشد